Obserwatorzy

piątek, 14 października 2016

INFORMACJA

Przepraszam. Naprawdę nie mam czasu na pisanie. Sorry. Daję tę informację, byście wiedzieli, że żyję. Wena mi się skończyła. Od jakiegoś czasu moja wieczna faza na Zwiadowców zniknęła. I zaczęła się faza na Jeźdźców Smoków i httyd. I mam doła, z powodu 3 części httyd. A raczej tego co prawdopodobnie tam będzie. Bo z tego co wiem, na końcu tego filmu mają być wypowiedziane słowa: (( UWAGA SPOILER )) "Kiedy byłem jeszcze chłopcem, były tu jeszcze smoki" :'( Załamali mnie konkretnie! Ale dość użalania się nad sobą. No i nie mam weny, więc czekam aż wróci.
Jeszcze raz sorry.
Liberati

2 komentarze:

  1. Szkoda, ale może kiedyś wrócisz :D
    A tak w ogóle to zapraszam na nowy rozdział na http://apprentice-rangers.blogspot.com/2016/11/rozdzia-xxxii.html
    Pozdrawiam,
    Mentrix

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy tu jeszcze wchodzisz, ale...
    Zapraszam na nowy rozdział na http://apprentice-rangers.blogspot.com/2016/12/rozdzia-xxxiii.html
    Pozdrawiam,
    Mentrix

    OdpowiedzUsuń